Pinko – jak otworzyć sklep franczyzowy?

Chcesz założyć monomarkowy butik włoskiej marki Pinko? Franczyza to najlepszy sposób na to, by zaistnieć w branży odzieżowej i stworzyć wyjątkowy sklep z kolekcją tej znanej, kobiecej marki. Na terenie Polski jedynym reprezentantem Pinko jest firma GPoland. Jak otworzyć franczyzowy butik pod patronatem GPoland? Sprawdź.

Franczyza modowa Pinko z GPoland – jak zacząć?

Jak otworzyć sklep monomarkowy Pinko w ramach franczyzy? Skontaktuj się z GPoland i umów na spotkanie w warszawskim showroomie. To właśnie tam, w stolicy, zapoznasz się z najnowszymi kolekcjami włoskich projektantów i przedstawisz swoją wizję biznesową. Specjaliści z GPoland wybiorą dla Ciebie pakiet gotowych rozwiązań i umowę franczyzową.

GPoland, jako firma, która od lat aktywnie działa na rzecz rozwoju marki Pinko w Polsce, ma już wypracowany schemat działania i sprawdzony, marketingowy plan. Musisz wiedzieć, że Pinko franczyza funkcjonuje już w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie oraz w Gdyni – są to bowiem duże aglomeracje, do których docierają klienci z całego kraju i zza granicy. Nie wiesz, gdzie warto otworzyć lokal? Jako franczyzobiorca GPoland otrzymasz pomoc przy wyborze najlepszej lokalizacji monomarkowego butiku.

Otwórz butik Pinko w kilku prostych krokach

Masz zgromadzony kapitał na rozpoczęcie biznesu, zatrudnienie personelu i zatowarowienie sklepu? Jeśli tak, nic nie stoi już na przeszkodzie, by móc zacząć działać i otworzyć butik Pinko. GPoland jako franczyzodawca zorganizuje Ci szkolenia sprzedażowe, visual merchandisingowe, rekrutacyjne i PR-owe. W ramach współpracy posiądziesz wiedzę i marketingowe know-how, dzięki którym szybko rozwiniesz swoją firmę.

Franczyzę Pinko pod skrzydłami GPoland rozkręcisz sprawnie i bez ukrytych kosztów w kilku prostych krokach. Na każdym etapie rozwijania butiku możesz korzystać ze wsparcia doświadczonych kolegów i koleżanek z GPoland, którzy z włoską marką współpracują już od wielu lat i doskonale znają kierunki jej rozwoju.